wtorek, 12 stycznia 2016

Dowcipy o psach

Witajcie!

Ostatnio znalazłam wiele fajnych dowcipów o psach, więc postanowiłam parę z nich tutaj zamieścić :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biegnie zziajany pies przez pustynię i myśli:
,,Jak zaraz nie znajdę jakiegoś drzewa to się posikam"


  • Rozmawiają dwaj psiarze:
    - Mój pies jest bardzo mądry - mówi jeden -
    - Kiedy mówię mu: "Idziesz czy nie?,
    - To co ?
    - To on idzie... albo nie.  

          

    Na bramce przed domem wisiała tabliczka Uwaga zły pies!. W nocy ktoś dopisał: ale bez zębów.Rano pies się budzi, patrzy na tabliczkę i ze złością mówi:
    - Jak dolwe tego dlania, to go chyba zamamlam na śmielć!      




    Po wyjściu z kina mężczyzna zaczepia kobietę, która przyszła na seans z psem na smyczy.
    - Przepraszam, że panią zaczepiam - tłumaczy się - ale podczas filmu pani pies płakał w najbardziej wzruszających momentach, wiercił się w fotelu podczas dłużyzn, a kiedy było trzeba śmiał się do rozpuku! Nie widzi pani w tym nic dziwnego?
    - Prawdę mówiąc widzę - przyznała kobieta - Książka w ogóle mu się nie podobała...       


     - Chciałem wychować mojego psa, by szczekał jak chce jeść. Prezentowałem mu to już ze sto razy!
    - I co? Szczeka, gdy jest głodny?
    - Nie je póki nie zaszczekam...


    Pies spotyka kolegę na mieście. Biedak idzie obładowany torbami z zakupami.
    - O rety! Od jak dawna to wszystko nosisz?
    - Zaczęło się od tego, że pokazałem pańci, że potrafię przynosić gazetę... 


    Spotykają się dwie koleżanki i się chwalą:
    - Mój pies umie czytać!
    - Wiem, wiem, mój mi już o tym mówił!        


    Rozmawiają dwaj właściciele psów:
    - Mój pies jest coraz bardziej leniwy!
    - Dlaczego tak sądzisz?
    - Wcześniej jak chciał wyjść to przynosił smycz. Teraz podaje mi kluczyki do samochodu!



    - Wiesz, wczoraj nauczyłem mojego pana fajnej sztuczki.
    - Jakiej?
    - Kiedy wyciągam do niego łapę, on się strasznie cieszy i podaje swoją!  

    2 komentarze:

    1. A mój pies jak mu to czytam to szczeka,czy to dobrze?? ����

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pewnie ma dobre poczucie humoru ;)
        Zinnat, jak czytam mu takie kawały po prostu się kładzie na ziemi i udaje, że śpi :)

        Usuń