sobota, 2 stycznia 2016

QUIZ - jakie rasy psa pasuje do Ciebie

Hej,

Rozwiązując ten quiz dowiesz się jakie 5 ras do ciebie pasuje.

1) Ile czasu spędzasz średnio poza domem?

a) cały czas jestem w domu.
b) 4 - 8 godzin.
c) prawie cały dzień nie ma mnie w domu.


2) Gdzie mieszkasz?

a) w bloku
b) w domu
c) w domu z dużym ogrodem


3) Co najchętniej robisz w wolnym czasie?

a) oglądam telewizję/ robię coś w domu.
b) uprawiam sport, chodzę na spacery.
c) spotykam się na mieście z przyjaciółmi.


4) Masz dzieci? W jakim wieku?

a) nie mam
b) mam w wieku 1-5 lat
c) mam w wieku 6-12lat 
,

5) Ile czasu był/byłabyś w stanie poświęcić na pielęgnacje psa (czesanie, kąpanie itp.)

a) nie istotne - ile będzie potrzeba
b) maksymalnie 1 godzina dziennie
c) maksymalnie pół godziny w tygodniu


6) Gdzie Twój pies spędzałby czas, podczas Twojego wyjazdu na wakacje?

a) ze mną !
b) u zaufanych przyjaciół
c) w hotelu dla psów


7) Ile czasu poświęcałbyś dziennie na spacery ze swoim psem ?

a) około pół godziny - 1 godziny.
b) około 2-3 godziny
c) duuużooo!


8) Gdzie spałby Twój piesek ?

a) w moim pokoju,  na łóżku
b) w kuchni lub w łazience
c) w garażu / w budzie / w kojcu




Klucz do odpowiedzi :
Jeżeli na większą część pytań odpowiedziałeś literą :
a - York, York Shire Terrier, West Highland white Terrier. Shi Tzu, Maltańczyk.
b - beagle, Sheltie, border colie, wyżeł weimarski, coker spaniel.
c - labrador retriever, golden retriever, bernardyn, nowofunland, samoyed.

2 komentarze:

  1. A mnie wyszedł ,b " i najbardziej podoba mi się sheltie ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam najpierw kupić sheltie, ale potem zdecydowaliśmy się na labradorka ;)

    OdpowiedzUsuń