piątek, 1 stycznia 2016

Na początek...

Witam serdecznie!

Jak sam tytuł wskazuje -na  moim blogu chciałabym zająć się tematem  rasy Labrador Retriever. Jak wiadomo pieski te głównie uwielbiają jeść, bawić się i aportować, także śmiesznych historii i ciekawych postów - mam nadzieję - brakować nie będzie :).

 Ale na początek mojego bloga chciałabym przedstawić mojego pieska...


A więc od początku: Od zawsze (a tak właściwie to odkąd jako czterolatka pierwszy raz zobaczyłam żywego psa) marzyłam o swoim własnym piesku. I wreszcie po wielu latach... udało się - rodzice zgodzili się go kupić! Z początku wybieraliśmy między wieloma rasami, potem jednak doszliśmy do wniosku, że labradorek będzie najlepszy. Pieska zamówiliśmy w hodowli Al-Grom już w lipcu. We wrześniu czekała na nas do odebrania milutka kulka puchu :-). Wybraliśmy pieska (nie suczkę).  Jeszcze kilka dni po jego kupieniu miałam wątpilwości co do Jego imienia. W końcu stanęło na dość oryginalnym imieniu - Zinnat. Pewnie wiele osób zna tą nazwę bardzo dobrze- jest to bowiem nazwa antybiotyku.
Zinnat będzie niedługo kończyć 6 miesięcy i muszę przyznać, że jest dość duży jak na swój wiek.
Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie (oczywiście jak na labradorka przystało), ale drugie miejsce na Jego psiej liście zdecydowanie zajmuje zabawa :-). Wprost kocha aportować, lecz jego najulubieńszymi zabawkami są... balony! Jeśli w Jego zasięgu znajduje się choć jeden, odrazu zaczyna się ostra zabawa... a w skrócie po prostu demolka :-). Oprócz tego Zinnat bardzo lubi bawić się z innymi pieskami i oczywiście wychodzić na spacery. W skrócie : jest bardzo odważnym i radosnym pieskem.

Niebawem postaram się zamieścić parę zdjęć mojego psiaka :-).

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będzie więcej zdjęć?????��

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, niedługo postaram się zamieścić świąteczne zdjęcia Zinnata :)

    OdpowiedzUsuń