poniedziałek, 29 lutego 2016

Zdjęcia Zinnata

Nareszcie! Już odo dawna miałam umieścić na blogu zdjęcia mojego Zinnata i wlaśnie dziś to zrobiłam!

Poniżej zdjęcia mojego psiaka, który jak każdy pies - uwielbia rozrabiać :).

Niektóre zdjęcia są trochę poruszone ze względu na żywiołowość mojego Zinnata ;).
Na zdjęciach możecie także zauważyć ciekawą historię, która zdarzyła się podczas sesji zdjęciowej (robiłam ją około pięć minut temu). A mianowicie: na jednym ze zdjęć wyraźnie widać Zinnata z kapciem w pysku. Na drugim, za to widać kapcia i kokardkę od kapcia (osobno). Trzecie zdjęcie za to przedstawia Zinnata jedzącego... kokardkę! Niestety moja reakcja była zbyt spóźniona, tak więc na czwartym zdjęciu można zobaczyć kapeć i Zinnata, ale już bez kokardki... Na szczęście Zinnat nie poniósł żadnej szkody bo jest to pies, który mógłby jeść tylko i wyłącznie śmieci, lecz kokardka... na pewno nie jest w dobrym stanie :). Po całej akcji Zinnat śpi sobie w najlepsze pod kanapą oglądając z moją rodziną wiadomości ;)















To już wszystko na dzisiaj! Już niedługo postaram się zamieścić inne zdjęcia :)



2 komentarze:

  1. Pozdrowienia od Bazyliki dla Zinnata przekazal wujek zbujek na rączki Monisi



    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia od Bazyliki dla Zinnata przekazal wujek zbujek na rączki Monisi



    OdpowiedzUsuń