czwartek, 9 czerwca 2016

zdjęcia Zinnata

Cześć!

Dawno mnie nie było na blogu...
Ale za to dzisiaj bardzo ciekawy temat, który miałam zrealizować już dawno - zdjęcia Zinnata: od szczeniaka.

Życzę miłego oglądania.



Tuż po urodzeniu...


Rodzina ,,Zinnatów'' :)
Jeden z braci Zinnata.

Słodziak!!! :)
Pierwsze minuty w nowym domku...
I jedzonko...


                  Tydzień później...
,,Czyż nie jestem słodki?''.


,,Uwielbiam spacery po ogrodzie''.

,,Lubię komendę ,,do mnie''.

,,Ja latam!''


,,Patrz, to moje nowe słodkie spojrzenie!''.

,,nie chciałem zjeść Ci tego buta...''.


,,ja też się chcę z Tobą pohuśtać!''

,,Chyba zaraz sobie skoczę''.

,,Ach, zmęczyły mnie te zabawy...''

,,Moja truskawka, nie oddam!''

,,Truskawko, zaczekaj!''

,,Czy ja nie przypominam Ci niedźwiadka?''.





Miesiąc później...

,,Czyż nie wyglądam pięknie w tej obroży?''.

,,Pobaw się ze mną!''

,,Już umiem ładnie siadać''.

,,Ja wcalę nie myślę o tej piłce!''...
,,Ale coś mnie kusi, żeby ją pogryźć!''...

,,No dobra, tylko tak żartowałem''.


,,Pędzę do Ciebie!''.

,,Pyszny ten kalosz, gdzie go kupiłaś?''.



To wszystko na dziś! Wysyłajcie komentarze i do zobaczenia w kolejnym poście! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz